רומאליה ג'ל - משחה טבעית לכאבי שרירים, גב, צוואר ומרפקים | Himalaya

אתר היבואן

משלוח לנקודת איסוף בקניה מ 99 ₪ – חינם

משלוח עד הבית בקניה מ 159 ₪ – חינם

משלוח לנקודת איסוף
בקניה מ 99 ₪ – חינם

משלוח עד הבית
בקניה מ 159 ₪ – חינם

רומאליה – ג’ל להקלה טבעית על כאבי שרירים, גב, צוואר ומרפקים – מורחים וממשיכים ליהנות מהחיים

תוכן עניינים

מי מאיתנו לא התמודד בשלב כזה או אחר בחייו עם כאב כלשהו כתוצאה מאימוני ספורט, פעילות גופנית מאומצת או אפילו ישיבה ממושכת במשרד או ברכב. את האשם המרכזי ניתן לתלות באבולוציה. נדמה כי מרגע שהפכנו ליונקים ובהמשך להומו ספיאנס, מהולכים על ארבע להולכים על שתיים זקופי גב, נידונו לסבול מכאבי גב, כאבי שרירים, עומס על המפרקים, שחיקת סחוסים ועוד.

לאלו יש להוסיף גם הרגלי חיים כגון: ישיבה ממושכת, פעילות גופנית לא מותאמת, יציבה לא נכונה, שינה במנח לא תקין וכן את אלמנט הגיל. הללו יוצרים עומס על איזורים נבחרים לאורך עמוד השדרה, האגן, מפרקי הירך, הרגליים וכד’, הגורמים לשחיקה ודלקות. דבר הגורם לא רק לסבל, עקב כאבים אופייניים, אלא גם לפגיעה משמעותית באיכות ושגרת החיים.

במיוחד למצבים הללו פיתחה חברת הימלאיה, את “רומאליה” (RUMALYA) – משחה טבעית במתכונת של ג’ל להקלה מיידית על כאבי שרירים, כאבי גב, כאבי צוואר וכאבי מפרקים. כי חשוב שלא תתנו לשום דבר לעצור אתכם מליהנות מהפעילויות שמסבות לכם הנאה ואושר.

בהקשר זה חשוב לציין כי תכשירים אחרים הקיימים בשוק מתבססים על רכיבים פעילים לא טבעיים כדוגמת Methyl Salicylate , Diclofenac Sodium ואחרים. הללו כרוכים בתופעות לוואי (כדוגמת גרד, אדמומיות, פריחה, כאב חד בעור, קשיי נשימה ועוד), מחייבים הימנעות מחשיפה לשמש, מוגבלים בזמן השימוש (לא יותר מ – 10 ימים ברצף) ואף עשויים להתנגש עם תרופות אחרות מהמשפחה של נוגדי דלקות שאינם סטרואידים כמו איבופרופן ואספירין, מתוטרקסט, ליתיום, ציקלוספורין, נוגדי קרישה כמו וורפרין ומעכבי ACE כמו רמיפריל.

לעומת זאת ג’ל רומאליה של חברת הימלאיה מבוסס על מרכיבים טבעיים שמוכחים מחקרית ונחשב בטוח לשימוש.

 

רומלאיה ג'ל להקלה בכאבים - משחה טבעית לכאבי שרירים, גב, צוואר ומרפקים - לחצו לרכישה

 

לאילו מצבים מיועד ג’ל רומאליה?

  • שרירים כואבים
  • כאבי גב
  • כאבים בצוואר ובזרועות
  • כאבי כתפיים
  • כאבי מפרקים
  • כאבי ברכיים
  • כאבים בקרסול

מה היתרונות לשימוש בג’ל רומאליה:

  1. משחה טבעית במתכונת של ג’ל המספקת כאמור הקלה מיידית על מגוון רחב של מצבים – כאבי שרירים, כאבי גב, (כולל עמוד שדרה מותני וצווארי), כאבי כתפיים, כאבי מפרקים, כאבי ברכיים ועוד, הודות להשפעות נוגדות דלקת ומשככות כאב.
  2. מבוסס על מרכיבים טבעיים – שמנים ותמציות צמחים ייחודיים, לפי מיטב המסורת האיורוודית. ראו פירוט בהמשך.
  3. תומך במצבים של פציעות שרירים ורצועות ומרגיע שרירים עייפים ומתוחים.
  4. מושלם לשימוש לאחר אימון, פעילויות יומיומיות או לאחר יום ארוך במשרד או נסיעה ממושכת.
  5. אינו גורם לגירוי בעור.
  6. מתייבש על העור במהירות ואינו דביק.
  7. בעל ניחוח נעים של תמציות צמחים.
  8. מתאים לשימוש ממושך ללא חשש.

כיצד פועל ג’ל רומאליה?

כאשר הוא נמרח על העור, ג’ל רומאליה מספק הקלה מכאב, הודות לאפקט המקרר והמחמם שלו, לצד אפקט נוסף של הרגעה. תמציות הצמחים והשמנים בתכשיר, יוצרים השפעה סינרגיסטית ייחודית הגורמת לכך שלג’ל רומאליה תהיינה תכונות משככות כאבים, אנטי דלקתיות, נוגדות חמצון, נוגדות גירוי, המסייעות בריפוי סחוס ובניית גליקוזאמינוגליקנים (glycosaminoglycan) – רבי סוכרים אשר ניתן למצוא בעיקר ברקמת החיבור, רקמת העצם ועוד. בנוסף גורם הג’ל להרחבת כלי הדם בעור, דבר המייצר זרימת דם מוגברת ותחושת חמימות.

לאפקט המחמם של הג’ל אחראים:

שמן שורש הג’ינג’ר ( Zingiber officinale)

הג’ינג’ר הוא קרוב משפחה של הכורכום. הוא מכיל מספר מרכיבים פעילים בעלי פעילויות נוגדות חמצון, נוגדות דלקת ומשככות כאבים. לצד אנתוציאנינים – נוגדי חמצון חזקים ביותר המדכאים מסלולים הקשורים לכאב. בנוסף נחשב השורש לבעל השפעה היפר תרמית, המסייעת בחימום הגוף ושיפור הרגישות לקור.

שמן מעלי וינטר גרין (Gaultheria fragrantissima)

מכיל 98% מתיל סליצילט אשר נחשב למשכך כאבים ידוע. כאשר נעשה בו שימוש מקומי על העור, הוא מקל על הכאב הקשור לשרירים ושלד, ראומטיזם, עצבים וסיאטיקה (כאבי גב תחתון המקרינים לאורך הרגל), כאבי שרירים. בנוסף מסייע להפחתת דלקות בגידים ובמפרקים.

שמן מתמצית שרף אורן ארוך עלים (Pinus roxburghii)

מקורו של העץ בהימלאיה. הוא נחשב לבעל פעילות משככת כאבים ונוגדת דלקת, הודות לנוכחות של תרכובות פוליפנוליות (תרכובות טבעיות המצויות בצמחים שונים) בעלות השפעה נוגדת חימצון, הקיימות בתמצית.

אפקט המקרר של הג’ל:

לאפקט המקרר אחראית המנטה (Mentha Arvensis)

ממחקרים עולה כי לשמן השפעה חיובית בשיכוך כאבים כגון כאבי שרירים, כאבי מפרקים ופעילות נוגדת דלקת.

לאפקט המרגיע של הצמח אחראים:

שמן ויטקס (Vitex negundo)

לשמן יש היסטוריה ארוכה של שימוש ברפואה מסורתית והוא מציע מגוון יתרונות בשל תכונותיו משככות הכאבים, נוגדות הדלקת, לצד אפקט אנטיבקטריאלי ואנטי פטרייתי.

שמן ארז הימלאי (Cedrus deodara)

ברפואת האיורוודה נעשה בו שימוש למגוון רחב של מצבים רפואיים הודות לאפקט האנטי דלקתי שלו . בשימוש חיצוני נמצא כמסייע להקלה על כאבי מפרקים עקב דלקת ואי נוחות במפרקים וברקמות השונות. מקל על עוויתות בשרירים ועצבים ואף נעשה בו שימוש במצבים של שברים בעצמות.

שמן לבונה הודית (Boswellia serrata)

השמן המופק מתמצית שרף של הצמח, נמצאה כיעילה בהפחתת נפיחות במפרקים, כאב, נוקשות ותסמינים אחרים של הפרעות מפרקים דלקתיות כולל דלקת מפרקים שגרונית ודלקת מפרקים ניוונית. צמח הלבונה משפר את אספקת הדם למפרקים ומשקם את שלמותם של כלי דם שנהרסים עקב עוויתות. בנוסף, הפירוק של גליקוזאמינוגליקנים, אשר מוביל לנזק מפרקי ופירוק סחוס הוא מצב שכיח בחולים הנוטלים תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות (NSAIDs). הלבונה מפחיתה משמעותית את הפירוק של החומרים הללו ומגינה על המפרקים.

יעילות מחקרית מוכחת

בניסוי קליני פתוח, פרוספקטיבי שנערך על ג’ל רומאליה בשנת 2005, במטרה להעריך את היעילות והבטיחות של הג’ל בטיפול סימפטומטי של הפרעות כרוניות בשריר-שלד, השתתפו 40 חולים, הסובלים מהפרעות דלקתיות חריפות וכרוניות של השריר והשלד. לכל החולים הומלץ למרוח כמות קטנה של ג’ל רומאליה באופן מקומי על האזור הפגוע, עם עיסוי עדין, פעמיים ביום למשך תקופה של 3 חודשים. בקרב כל החולים בוצעה הערכה לגבי כאבי שרירים, נפיחות במפרקים, רגישות במפרקים, נוקשות מפרקים מוקדם בבוקר וכאבי מפרקים. וכן נערך מעקב אחר תופעות לוואי. התגובה לטיפול הוערכה על סולם ציוני סימפטומים מוגדר מראש. כל החולים היו במעקב במרווחי זמן חודשיים, והערכת ציון הסימפטומים נעשתה במהלך כל ביקור מעקב חודשי.
תוצאות המחקר הצביעו על ירידה משמעותית ביותר בציון הממוצע של כאבי שרירים, נפיחות במפרקים, רגישות במפרקים, נוקשות מפרקים מוקדם בבוקר וכאבי מפרקים מהחודש הראשון ואילך, והמגמה הדומה נמשכה עד סוף המחקר. כמו כן, לא היו תופעות לוואי משמעותיות מבחינה קלינית וההיענות הכוללת לטיפול הייתה מצוינת.
אופן השימוש: מרחו את הג’ל על האיזור הרלוונטי שלוש עד ארבע פעמים ביום, בכל פעם שאתם חווים כאב בשרירים ובמפרקים, כתוצאה מפעילות כלשהי, או אפילו לאחר יום של ישיבה ממושכת במשרד או ברכב.
תופעות לוואי: לא ידוע על תופעות לוואי כלשהן כאשר משתמשים בג’ל לפי המינון שנקבע.

חברת הימלאיה ההודית, פועלת מאז שנת 1930 וגאה לספק ללקוחותיה בישראל, כמו בכ – 100 מדינות ברחבי העולם, מוצרים שפותחו ונרקחו על בסיס הידע, הניסיון והמסורת של רפואת האיורוודה בני אלפי השנים. לכל מוצרי מוצרי הימלאיה – לחצו כאן »

 

חגית אריאלי שיינפלד, מטפלת בכירה ברפואת האיורוודה

חגית אריאלי שיינפלד, מטפלת בכירה ברפואת האיורוודה – ייעוץ בנוגע לתזונה, אורח חיים, צמחי מרפא וטיפולי מגע ברוח הרפואה ההודית המסורתית, בוגרת לימודי איורוודה במכללת רידמן ולימודי איורוודה בהודו. מתמחה בטיפול בבלוטת התריס. מטפלת באופן פרטני בקליניקה במושב ניצני עוז (אזור השרון) ומעבירה הרצאות וסדנאות במסגרות שונות. בנוסף מדריכת טיולי נשים להודו בחברת “דרך נשית” ומלווה נשים בתהליכי סטיילינג תרפי. לינק לאתר האינטרנט: https://ayurvedabalance.co.il

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

חברת הימלאיה היא חברה הודית גאה שנוסדה בשנת 1930 כעסק משפחתי.
המורשת של החברה הייתה תמיד אחת – חקר הטבע ושימוש בכלים של המדע המודרני לפיתוח וייצור מוצרי צמחי מרפא, המבוססים על תורת האיורוודה, הידועה כרפואה העתיקה בעולם.

מאז ועד היום, הימלאיה פיתחה את מסורת הצמחים עתיקת היומין למגוון שלם של פתרונות ,המבוססים על פורמולות חדשניות ומשמשים בסיס למוצריה האיכותיים.
על בסיס הידע הרב, צמחי המרפא של הרפואה ההודית המסורתית ומחקרים מודרניים ומבוקרים הנערכים ע”י החברה באופן קבוע, מפותחים מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה של הימלאיה, המתאימים לשימוש יומיומי.
המוצרים, המבוססים על צמחי מרפא עדינים ובטוחים לשימוש, כוללים משחות שיניים, קרמים, תרחיצי פנים, סבונים, תוספי תזונה, שפתונים ועוד רבים אחרים.

כיום יש להימלאיה מעל 10,000 עובדים בכל רחבי העולם, כ-3,000 חקלאים המספקים לה חומרי גלם באופן ישיר, מאות חנויות בהודו המוכרות את מוצריה, הנמכרים גם במעל 90 מדינות בעולם.
להימלאיה צוות מחקר ופיתוח המונה מעל 300 חוקרים – זהו צוות הפיתוח הגדול מסוגו בתחום שילוב צמחי המרפא במוצרי wellness

החזון של חברת הימלאיה הינו לעזור לאנשים להיות בריאים ולקדם איכות חיים בהתבסס על איזון ובריאות מהטבע.
מוצרי החברה מופצים בארץ על ידי חברת ביבלאנס בע”מ, מקבוצת קולנוע חדש, בעלת רשת הנעליים WeShoes (יבואנית בלנדסטון, קרוקס ומותגים רבים נוספים).

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות